Bära bära

Ja andra dagen på jobbet...

Idag har jag bara burit möbler, för som kvinnorna på jobbet sa härom dagen "vi skulle bära sofforan men då var alla män borta..." haha ja i jämlikhetens anda så var vi "män" tvugna att bära sofforna :P 

Och sen så möblerade vi om i klassrummet vilket var roligt att få vara med att bestämma över hur det ska vara, för ibland så är jag ganska övertygande om det jag vill ;P 

Imorgon ska jag iväg på heldags föreläsning om hjärnans utveckling vilket ska bli mycket roligt och intressant! 

Tjing vi hörs nog på torsdag eftersom jag ska direkt från föreläsningen hem för att äta sen till möte med miljöpartiet :)


Hade!


Kommentarer
Postat av: Martina

nu vill jag veta lite om det här valet.. det är ju trots allt torsdag idag ;P

2008-08-21 @ 18:27:28
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0