Första dagen på jobbet

Idag så började jag igen kl 08:00, vilket var roligt :)

Fast det var som när en annan kom tillbaka till skolan efter sommarlovet alla hejade glatt & det behövdes mycket hyschande innan alla tystnade.. *ler* Måste säga att jag jobbar på en särskola som assistent. :)

Så hela dagen har vi pratat om vad och hur vi ska kunna jobba bättre.. 

inte så mycket roligt att skriva om.. sen på onsdag ska vi på en föreläsning om hjärnans utveckling (kommer att bli mycket spännande! Denna föreläsning slutar kl 16:45 och kl 17:00 så börjar stormötet för Miljöpartiet... jag ska vara ordförande på mötet så det ska bli roligt och jag ska även stå inför ett val, men mer om det berättar jag om på Torsdag.. *ler*

 

Hej hopp vi hörs imorgon igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0