Packningsdag

Idag så vaknade lill-tjejen kl halv 6 vilket naturligtvis var jätte trevligt.... men kl 7 satt jag uppe med donnan och tittade lite på barn tv och OS så klart ;) för hon tittar lika gärana på barn tv som när människor gör konstiga saker :P

 

Som härom dagen när vi satt och tittade lite på en repris av So you think you can dance å hon började dansa för sig själv sittandes i mitt knä och sa "dansa...dansa". Hon är så underbar!! Men nu lät det som att vi bara tittar på tv med Naima, men det gör vi absolut inte, utan hon springer hela tiden (eller ja går eller stapplar kanske är mer rätt ;) och hämtar böcker :) 

 

Ja idag så kom Mamma min och hämtade Naima kl 12, så jag och karin skulle kunna packa. och va mycket skräp som man sparar på..! så en dammsugare, några slitna kuddar, en gammal sackosäck och en massa annat hamnade i "skräp lådan". Så nu känns det bättre med 4 lådor till som är packade, dock är det super tråkigt att öppna skåpen i köket eftersom vi har bara minimum av glas och talrikar.. men ändå skönt att de är nedpackade!

 

Ja imorgon är det slut på "semestern" och tillbaka till arbetet... vilket iofs ska bli väldigt skönt att få använda hjärnan till lite andra saker än vilken mat som ska lagas och vilken kanal som visar bäst OS sändning :P Sen imorgon ska jag ringa två samtal ena till naprapat för min onda rygg som jag gått med nu i 2 månader, har inte haft råd att fixa till :(  Det andra samtalet är till hälsocentralen för att jag måste kolla upp min näsa för är aldrig helt ren i näsan och vilket gör att jag bara andas med munnen vilket är jobbigt på nätterna....ja okej då jag snarkar.. fan va jag svansar runt het gröt.. varför känns det lite tabu att prata om det? Men nu så ska jag iaf kolla upp vad jag behöver göra för att få sova utan detta störande moment..

 

nä nu ska jag ta å lägga mig så det blir lite sömn så jag orkar med första dagen på jobbet :) 


Kommentarer
Postat av: Martina

keep up the good work ;) blogga mera så man får veta vad som händer :D

2008-08-18 @ 16:09:28
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0