Tillbaka

Hej hej

nu är jag här igen, har haft lite dålig disciplin att skriva men nu ska jag ta tag i det igen =)

Ja vad har hänt… jo haft en vecka ledigt eller arbetslös nu under påskveckan men det har varit skönt, förutom att jag lyckades bli fölkyld sista i fredags… såklart så nu har jag för första gången i livet varit sjukanmäld från jobbet och jag får pengar…!
Men veckan innan det så var jag och blev medlem i Miljöpartiet och någon dag senare ringer en kvinna och säger att det är årsmöte på lördagen den 29maj så jag gick dit och när mötet var slut så var jag ordinarie ledamot i miljöpartiets styrelse, känns riktigt bra ! Äntligen så får jag engagera mig igen!! Har haft abstinensbesvär sen jag slutade min mandatperiod som ordförande i Härnösands studentkår (saknar alla där uppe), men nu ska Hudik få med Kristoffer att göra :-P

Sen så har Naima varit å fått en TBC-spruta (igår) eftersom hennes morfar haft TBC en gång i tiden, så då kan det bryta ut igen om han blir riktigt sjuk.. Så natten som var nu har hon haft mardrömmar och sovit dåligt så ikväll så somnade hon innan vi ens burit in henne till sängen… stackars lill-tjejen !
Imorgon så ska jag jobba igen men mitt barn ska vara hemma från skolan eftersom det är sjukt så jag får hjälpa de andra assistenterna =)
Over and out!



Kommentarer
Postat av: Martina

fantastiskt! det tog ju bara hundra år för dig å uppdatera :P

du går in på "skapa" å sen på "länk" svårare än så är det inte ;)

hugs

2008-04-01 @ 22:58:31
URL: http://jarredsdotter.blogg.se
Postat av: Martina

serru va duktig du va :P

2008-04-03 @ 22:08:51
URL: http://jarredsdotter.blogg.se
Postat av: Stenmark

Vi saknar faktiskt dig med här uppe. Tycker synd om Miljöpartiet. CVem vet vad du får för ideér efter ett års frånvaro från det livet :D

2008-04-29 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0