Fredag & Helg

Ja hej!

 

nu är jag en dag sen men ja det va inte mycket tid igår...

 

Onsdag

Ja var på föreläsningar på dagen vilket var sådär eftersom den första lät som Stefan å christer (buskis killarna) vilket gjorde det hela lite svårare att lyssna på men man satt på helspän å väntade på en fräckis ;)

Sen så det så stressade man hem för att få en liten gnutta av sin underbara familj och sen vidare till stan för att gå på möte med MP. När vi satte igång så blev jag vald till ordförande på mötet, och sen körde de igång, är lite svårt att styra de man inte känner så bra.. men det gick bra ändå! Jag gick upp till val på två poster den ena var som ersättare i "Skol- och kulturnämden" och i "Högskolesamverkan i Hälsingland" vilket jag kom in i båda =D *tjoohoo* 

 

Så nu ska jag få bli introducerad i skol- och kulturnämden så sen när jag känner mig trygg å säker kommer jag att "ta över ordinarie posten där" :) Så igår när jag träffade Chefen på jobbet å berättade att jag nu var invald så blev hon glad för att få en talesman för särskolan i nämden, det känns jätte bra jag har andra som tror på mig och hoppas på mig..!

 

Sen så åkte Karin och naima iväg till ljusdal å lämnade mig ensam, eller ja jag ska ju jobba å så och de ska ta ett års kort men nu får jag inte träffa dem föens på SÖNDAG!! :-(  Inte roligt alls... sover ju super dåligt utan dem... miss and love U!! 

 

Fredag 

Idag var vi iväg på hemligtur med jobbet och vi åkte inåt landet till Delsbo och ett ställe som hette Svan....ehhe ja nå med svan hette det iaf ;) och där käkade vi lunch, den var super god! Dillstuvad potatis, lax och en super god sallads buffé (det fanns kött också men det retade inte mina smaklökar alls..)  Sen tillbaka in till stan å fixa det sista inför festen imorgon. Nu ligger kött i marinaden och drickan på kylning :D 

 

*Lyssnar på* Afasi & Filthy - Jobb (grym låt!!)

Rösta Kristoffer ;-) 

Vi hörs nog inte imorgon... :-p love peace and understanding


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha hej :)

ja, du är dock mer optimistisk och ser det som helg redan. ;)

2008-08-22 @ 20:18:44
URL: http://aekp.blogg.se/
Postat av: Martina

kristoffer jag är imponerad! hoppas du kan hålla detta uppe ;)



grattis till alla posterna å ha så kul ikväll :) själv så ska jag äta kräftor ;)

2008-08-23 @ 17:55:09
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0