Klagomål

Ja hej igen….

Det va ett tag sen jag var här och skrev, men tiden springer iväg! Men när snart är jag pensionär och då ska jag skriva en jävla massa här på min blogg! Då ska jag skriva om hur dåligt vädret är, att maten smakade bättre förr och att allt som är sämre var bättre förr, inte för att det kanske kommer vara så men bara för att jag är gammal och för att jag får klaga ;) hahaha

Jaja nu till the real shit..

Ja nu har Naima fyllt ett år och herregud!!! Va tiden flyger!

Det hela är hemskt för nu när man blivit förälder så förstår man att livet är kort.. synd att man inte fattade det innan… jag fattade i alla fall inte att det var så här ”kort”

Just nu så händer det mycket i livet, nu i morgon (söndag den 17) så ska farmor (min mamma) ta Naima så jag och Karin hinner packa lite, för när hon är hemma kan ”bara” en i taget packa… Flyttlasset går den 30e augusti till en 3a på Vänortsvägen 10. Det är bara 4 trappuppgångar ifrån där jag växte upp… :)
 Ja sen på måndag så börjar jag jobba vilket jag längtar otroligt mycket eftersom då får man rutin på livet igen! 
Sen nästa helg så är det vikariefest för oss som jobbat på kortis i sommar, fast det är sådan bra fest så vikarierna från de senaste 4 åren kommer (haha). Men vi är ändå bara 13st (många som återkommer varje år..)

Sen då..ja vist Naima ska börjas inskolas på dagis i oktober…!! Det ska bli skönt men lite trist för en annan, men nu hoppas jag att Karin hittar ett jobb så hon får träffa lite andra människor än mig och Naima (vi är inte så roliga 27-7-365 ;) 

Sen så hoppas jag på att min politiska bana ska börja ta form nu… (jag gillar blixtkarriärer) För nu så ska två av de tyngsta namnen inom mitt parti i Hudiksvall avgå, så då kommer det finnas plats att ”ta plats”, känner i min ”engagera sig nerven” att det behövs göras lite nu ;D Hoppas bara att jag kan kombinera mitt jobb och det politiska…!!! Ska prata med Chefen nu på måndag så det spritter lite i kroppen och jag vill att det ska vara måndag nu! 

Sen har ju min vän Sofia fått en liten Wilmer! (super sötis) GRATTIS SOFIA !! 
Ja barn sugen är man när man få se de små liven, men NEJ NEJ inte än ska väntas ett tag till. Nu behövs det koncentreras på jobbfronten och ordna upp allt som fått ligga på hyllan och/eller inte spikats upp..
Love u all

Ps. tänk på att varje val spelar roll Ds.


Kommentarer
Postat av: JennyBenny

Haha, vad jag längtar tills du blir sur gammal pensionär ;D

2008-09-08 @ 10:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0