Tisdagens långa arm

Ja natten tills idag så vaknade Naima vid ett flertal tillfällen, så dagen har varit lång och trött....

 

Men idag så fick jag reda på att jag ska få se Glada Hudik Teatern´s föreställning Elvis på Torsdag med jobbet =D SÅ det va en himla tur att jobbet bjuder eftersom jag ville se den!! nu blir det med jobb barnet mitt så jag kanske får gå efter 10 min men jaja det ska bli roligt iaf!

 

Sen så igår va jag å köpte en kalender eftersom jag nu ska sitta med i två nämder.. för man måste ha koll och se lite viktig ut med kalender haha.. ;) 

 

Och Vikariefesten va ju hur kul som helst finns lite roliga bilder på facebook *ler*

 

Ja imorgon är det lååång dag ända till 16:00!! phu! sen är det bara hem å packa vidare så att lägenheten kan flyttas på lördag, vi var för övrig där idag å fick en nyckel... FY FAN va jag längtar nu!

ska bli så himla skönt att få komma till en större igen! 

 

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0